ترتیل خوانی ۵۵ مرتل خرمشهری به شورای عالی قرآن ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مسئول واحد قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: ۵۵ مرتل خرمشهری در طرح ترتیل خوانی شهرستان برای اخذ تاییدیه شورای عالی قرآن کریم کشور جهت شرکت در برنامه تلویزیونی پخش زنده ترتیل خوانی ماه مبارک رمضان سال ۹۶ مشارکت کرده اند.

شاهین خزلی افزود: این طرح از سه ماه دوم سال (بعد از ماه مبارک رمضان ۹۵) به همت قاریان قرآن و واحد قرآنی اداره ارشاد خرمشهر اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۵۵ مرتل خرمشهری ۱۱ جزء از قرآن کریم را بصورت  ترتیل تلاوت می کنند، گفت: هر جزء توسط پنج نفر طی ۱۱ جلسه تلاوت می شود و تصویر ضبط شده این ترتیل خوانی ها برای داوری به شورای عالی قرآن ارسال می شود.

مسئول واحد قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر افزود: از افرادی که از سوی شورای عالی کشور تایید می شوند برای تریل خوانی در ماه رمضان آینده در سراسر استان یا کشور استفاده می شود.

خزلی با بیان اینکه در رمضان امسال از پنج مرتل خرمشهری در طرح ترتیل قرآن در استان استفاده شد، به برشماری اهداف این فعالیت فرهنگی قرآنی پرداخت و گفت: افزایش شمار مرتلین، ترغیب جوانان تازه کار و معرفی ظرفیت های قرآنی شهرستان خرمشهر از جمله اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.