جمع آوری سرمايه های اندک مردم، بعنوان راهی برای حركت چرخ های توسعه و عمران مهريز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رییس اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعی شهرستان مهريز در هفتمين جلسه هماهنگی تشكيل شركت تعاونی توسعه و عمران این شهرستان گفت: تنها راه به حركت در آوردن چرخ های توسعه و عمران مهريز جمع آوری سرمايه های خرد و اندک اقشار مختلف مردم است.

ناصر زارع به تشکیل شركت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهریز اشاره و بیان کرد: با بررسی های  انجام شده می توان طرح های اجرایی از جمله طرح عمرانی و ساخت مسكن، طرح های گردشگری و طرح های توليد فرآورده های لبنی را  توسط اين تعاون در شهرستان مهريز اجرايی کرد.

در ادامه ریيس بانک توسعه تعاون شعبه مهريز نیز گفت: اين بانک در استفاده حداكثری از ظرفيت خود جهت امر تبليغات و فروش سهام ، تخصيص اعتبارات و تسهيلات بانكی جهت پروژه های انبوه سازی مسكن اعلام همکاری می کند.

نماينده هيئت مؤسس شركت تعاونی توسعه و عمران شهرستان مهریز هم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در روند تشكيل این شركت بیان کرد: : با پيگيری های مجدانه هيئت مؤسس، مقدمات كار جهت پذيره نويسی و هماهنگی های لازم با بانک عامل صورت گرفته است.

محسن زاده افزود: عضو گيری و خريد سهام توسط مسئولان و كارمندان شهرستان ، موجب تشويق و ترغيب ديگر اقشار جامعه می شود.

از ديگر پيشنهادات ارائه شده توسط حاضرين به منظور تسهيل در روند شكل گيری شركت تعاونی توسعه و عمران مهریز، اطلاع رسانی از طريق ارسال پيامک،پذيره نويسی توسط صاحبان سرمايه ، تهيه بروشور و خلاصه نويسی طرح و در اختيار قراردادن آن به مردم از طريق تريبون های مختلف و همكاری اصحاب رسانه و مطبوعات بود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.