زنجان؛

ضرورت اطلاع‌رسانی اولویت‌های پژوهشی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر اطلاع‌رسانی اولویت‌های پژوهشی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ دبیر کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در دومین جلسه کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: به استناد بخشنامه شماره 4668 بیستم فروردین‌ماه سال قبل، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بر اساس آئین‌نامه تشکیل و فعالیت کمیته آموزش، پژوهش ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها این جلسه تشکیل شده است.

سجاد اجاقلو افزود: در این جلسه بررسی و ارزیابی دو پروپوزال با عناوین بررسی علل افزایش طلاق در اقشار مختلف طی دو سال اخیر در شهر زنجان (مطالعه کیفی) و بررسی عوامل مرتبط با کودک آزاری توسط والدین انجام می‌شود.

احمد غریوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات پژوهشی اداره کل تعاون استان زنجان ارائه کرد و بر اطلاع‌رسانی بهتر در این زمینه تاکید کرد.

وی خواستار اطلاع رسانی موضوعات و اولویت های پژوهشی به دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی استان شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اضافه کرد:طرح‌های پژوهشی مورد بررسی باید مسأله‌محور و نیاز‌محور بوده تا بتوانند مشکلات جامعه کار و تولید را حل و فصل کنند.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.