تیم فوتبال سیاه جامگان در حالی لیگ شانزدهم را آغاز کرد که امکانات استاندارد برای پذیرایی از هوادارانش را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سال ها پس از آن که فوتبال مشهد حامی مالی مناسبی نداشت و تیم های آن یکی پس از دیگری به دلیل مشکلات مالی فراوان منحل شده بود ، اما تیم سیاه جامگان این تیم توسط بخش خصوصی اداره می شود.

به هواداران مشهدی  نوید ظهور به وجودآمدن یک تیم پر قدرت مشهدی را می داد اما در شروع لیگ برتر فوتبال ایران این امید به یاس تبدیل شد.

ماجرا از این قرار است بازی این تیم مشهدی در ورزشگاه نیمه تمام ثامن مشهد در هفته اول لیگ شانزدهم موجب اعتراض هواداران قرارگرفت.

خرابی اسکوربرد ورزشگاه ثامن در کنار نبود سرویس های بهداشتی و نداشتن کولرهای استاندارد بد جور سبب ناراحتی بازیکنان و اعضای کادر فنی 2تیم شده بود.

یکی از نکات تاسف بر انگیز این بازی در حین شروع بازی و اعلام ترکیب این تیم ها بود که باعث شد چند نفر از اعضای کادر فنی سیاه جامگان به سبب گرمای بیش از حد رختکن مجبور شدند آن محل را ترک کنند تا در تونل ورزشگاه زیر باد کولر خنک شوند.

حتی مسافت دور ورزشگاه ثامن باعث شده که تماشاگران زیادی از بازی های این تیم دیدن نکنند و تیم سیاه جامگان دیدارهای خانگی خودش را با تعداد انگشت شمار هوادار برگزار کند، این در حالی است که اگر استادیوم امام رضا که در داخل شهر قراردارد هر چه زودتر به بهره برداری برسد تماشاگران بیشتری می توانند به دیدن بازی تیم محبوب خود بروند.

حتی خرابی اسکوربرد این ورزشگاه باعث شده تا تماشاگران اطلاع دقیقی از زمان بازی نداشته باشند و  مسئولان استان خراسان باید تدابیری بیاندیشند که نواقص این تیم لیگ برتری هر چه زودتر پایان پذیرد و گرنه به طور حتم در ادامه فصل با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار