گواردیولا با پول شیخ منصور در سیتی کولاک می کند

سرمربی جدید و کاتالان تیم منچستر سیتی این روزها با پول مالکان عرب باشگاه منچستر سیتی تا می تواند بازیکن می خرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فورفورتو ؛ سیتی تا بدینجا گوندوغان، زینچنکو و نولیتو را به خدمت گرفته؛ ضمن اینکه اعضای تیم مدیریت ورزشی این باشگاه در تلاشند تا گابریل ژسوس، مارلوس موره نو و لروی سانه را نیز به خدمت بگیرند. در این بین موره نو بصورت قرضی به سیتی خواهد پیوست.

با این وجود سیتی هنوز به دو مدافع مرکزی نیاز دارد که تا بدینجا آمدن لاپورته، جان استونز و بونوچی منتفی شده است. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی دوستانه مقابل دورتموند گفت: من در تیمم بازیکنان چند پسته زیادی دارم. مثلا فرناندینیو می تواند یک مدافع، یک هافبک و حتی یک عنصر در فاز هجومی باشد. او بازیکنی سریع، تهاجمی، درگیر شونده و باهوش است. فرناندو هم مثل فرناندینیو چندپسته است ولی سرعت وی را ندارد.

در پایان مهلت نقل و انتقالات خواهیم دید که به کدامیک از اهداف خود دست یافته ایم اما اطمینان دارم که مسئولان باشگاه همه تلاش خود برای جذب مهره های موردنظرم را انجام خواهند داد و تا 31 اوت، بازیکنان جدیدی به ما اضافه خواهند شد.

مشخصا در حال حاضر هافبک های زیادی در تیم وجود دارند که می توانند در نقش یک مدافع نیز ظاهر شوند و اگر این اتفاق بیفتد، ساختار بازی و سازماندهی ما بسیار بسیار بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار