عالمیان :المپیک بالاترین سطح ممکن را دارد/حداقل 2 پیروزی فکر می کنم

ملی پوش المپیکی کشورمان گفت:مسابقات المپیک بالاترین سطح مسابقات در جهان است،اما من به دنبال بهانه نیستم و حداقل به 2 برد فکر می کنم.

عالمیان :المپیک بالاترین سطح ممکن را دارد/حداقل 2 پیروزی فکر می کنمنیما عالمیان ملی پوش المپیکی کشورمان در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ گوی سوالات شد .

وی ابتدا و در خصوص تمرینات گفت:تمرینات خوبی را انجام می دهم و به سختی تلاش می کنم تا به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات المپیک برسم . خوشبختانه شرایط خوبی وجود دارد و امیدوارم که بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

نفر دوم تنیس روی میز ایران در ادامه و در خصوص حضور در نخستین المپیکش عنوان کرد : حضور در المپیک هیجان زیادی دارد و بسیار خوشحالم که توانستم همراه با برادرم راهی المپیک شوم ، المپیک بالاترین سطح ممکن را دارد و خوشبختانه برای اولین بار در این رشته ما موفق شدیم به عنوان  دو برادر راهی این مسابقات شویم .

عالمیان د مورد پیروزی های پیا پی مقابل برادرش هم این چنین گفت : خوشبختانه موفق شدم در آخرین رویارویی رسمیمان در فینال جام صلج و دوستی با نتیجه نزدیک 4 بر 3 پیروز شوم و به عنوان قهرمانی دست یابم .
البته باید بگویم که من و نوشاد حریفان تمرینی یکدیگر هستیم و به خوبی از بازی یکدیگر شناخت داریم به همین دلیل ممکن است هر دفعه یکی از ما به پیروزی برسد .

ملی پوش المپیکی کشورمان در پایان و در مورد تنتیجه دلخواهش در المپیک گفت : توقع دارم که حداقل به 2 پیروزی دست یابم و بتوانم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم . البته باید بگویم المپیک بسیار مشکل است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست .


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار