در پی اظهارات توخالی و نفرت‌انگیز میلیاردر آمریکایی؛

چهره‌های هالیوودی هم علیه ترامپ دست بکار شدند

حدود 100 چهره سرشناس هالیوود با امضای توماری خواستار جلوگیری از ورود نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی آمریکا به کاخ سفید شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود یکصد چهره مشهور دنیای موسیقی و هالیوود با امضای توماری با عنوان «اتحاد علیه نفرت،» جلوگیری از ورود دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، را  به کاخ سفید خواستار شدند.

در متن این تومار، که در سایت اینترنتی «Unitedagainsthate» منتشر شده، آمده است: « ما ائتلافی از هنرمندانی هستیم که امروز به میلیون‌ها آمریکایی می پیوندیم تا از انتخاب دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه به عنوان رئیس جمهور آمریکا جلوگیری کنیم.»

بازیگرانی همچون مارک روفالو، کری واشینگتن، جولیان مور، لینا دانم و ستاره‌های موسیقی همچون راسل سیمونز، مایکل استایپ، موبی یا دی.جی. اسپوکی از جمله امضاکنندگان این طومار بودند.

این تومار، که حامی مالی آن انجمن «مووآن. اُرجی » Moveon.org بود، افزود: «ما فکر می کنیم این مسئولیت ماست که با استفاده از شهرتمان، توجه همه را به خطراتی که رئیس جمهور شدن ترامپ می تواند به دنبال داشته باشد، جلب کنیم.»

در این متن که جین فوندا، پاتریشیا آرکت و وودی هارلسون، از هنرپیشه‌های مشهور نیز از جمله امضا کنندگان آن بودند، آمده: «در اظهارات و پیشنهادهای سیاسی او مکزیکی‌ها و لاتین تبارها، سیاهپوستان، مسلمانان، زنان، آسیایی‌ها،  آوارگان و همجنسگرایان به حساب نمی آیند یا تحقیر می شوند.»

در پایان در متن این تومار، که همزمان با برگزاری کنوانسیون حزب دموکرات منتشر شده، نوشته شده: «ما از همه آمریکایی ها می‌خواهیم به ما و به سمت خوب تاریخ ملحق شوند و از قدرت صدا و آرای ما برای شکست دادن دونالد ترامپ و ایدئولوژی های نفرت‌انگیز او استفاده کنند.»

دو نظرسنجی که پس از اعلام رسمی نامزدی ترامپ از سوی حزب جمهوری خواه صورت گرفت و روز دوشنبه منتشر شد، نشان می دهد که وی از هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات خود پیشی گرفته است.

تاکنون در بیشتر نظرسنجی ها هیلاری کلینتون محبوبیت بیشتری داشت. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشتم نوامبر برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار