اردبیل؛

عضویت پنج میلیون نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: حدود پنج میلیون نفر در کل کشور عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا حاجیان زاده در آیین افتتاح کانون زبان انگلیسی کانون پرورش فکری پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلخال افزود: امسال برنامه های مراکز کانون پرورش فکری در مناطق محروم و کم برخوردار در مسیر غنی سازی اوقات فراغت و رونق فعالیت های فرهنگی و هنری متمرکز شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود پنج میلیون نفر در کل کشور عضو کانون هستند و از برنامه های کانون مثل کلاس های زبان استفاده می کنند، افزود: 950 مرکز هم اکنون در کشور فعال است و امسال 10 درصد به این تعداد افزوده می شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: از این تعداد 116 مرکز سیار است که در واقع خودروهایی که به کتابخانه و امکانات سمعی بصری مجهز شده اند در روستاها و مناطق محروم کشور حضور پیدا می کنند.

علی نظری شیخ احمد ، فرماندار خلخال نیز در این آیین با اشاره به تنوع قومیت ، مذاهب و اقلیم این شهرستان گفت: گویش ها و تنوع زبانی در خلخال از ویژگی های منحصر بفرد این منطقه بوده و اقوام ترک ، تات ، کرد و فارس در کنار همزیستی جمعیت اهل تسنن و شیعه زندگی مسالمت آمیز و مطلوبی را در این شهرستان دارند.

وی از توجه مسوولان به شهرستان خلخال در حوزه فرهنگ و زبان تقدیر کرده و خواستار تقویت کانون های فرهنگی و هنری در این شهرستان شد.

انتهای پیام/ع



برچسب ها: اردبیل ، عضویت ، کانون ، پرورش ، فکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.