فرماندار چالدران ضمن عیادت از بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی بصورت سرزده از بخش های درمانی این بیمارستان بازدید کرد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین زاده فرماندار چالدران  ضمن عیادت از بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی بصورت سرزده از بخش های درمانی این بیمارستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

حسین زاده بر لزوم رعایت حال مریضان و برخورد مبتنی بر تکریم در مراکز درمانی شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان، متخصصان و پزشکان این بیمارستان باید ارائه خدمات مناسب و خدمات بیشتر را در دستور کار خود قرار دهند و پزشکان در تلاش‌های شبانه روزی خود رضایت خداوند و خدمت به خلق را مد نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم بویژه در این برهه از زمان و در دولت تدبیر و امید که با اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت و کاهش هزینه های بیمارستانی رضایت عمومی را در برداشته، باید خدمات دهی درمانی به مردم درست و رضایت بخش باشد.

فرماندار چالدران در ادامه با اشاره به اجرای همزمان چندین طرح عمرانی در بیمارستان شهید بهشتی از جمله تکمیل بخش بلوک زایمانی خواستار راه اندازی این بخش با توجه به فضای کم بیمارستانی و مشکلاتی که برای بیماران و نارضایتی همراهان بوجود آمده، شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.