مدیر روابط عمومی انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه گفت: پوسترهای لهستان هم‌زمان با دهمین سالگرد تاسیس انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه، در نگارخانه‌ی میرزا رضا کلهر افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آرمان احمری در این نمایشگاه میزبان رادوسلاو زادوفسکی، کاردار فرهنگی سفارت لهستان در ایران و پریسا تشکری، طراح گرافیک و یکی از برنامه‌ریزان این نمایشگاه خواهد بود.

وی ادامه داد: نمایشگاه پوسترهای لهستان شامل پوسترهایی از طراحان گرافیک معاصر لهستان است  که از صبح روز ۱۰ مرداد آماده‌ بازدید عموم است.

احمری افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با سفارت لهستان، علاوه بر مجموعه پوسترها، آثار ویدئو آرت استودیو نویکی که یکی از استودیوهای پیشتاز در لهستان به شمار می‌رود نیز، هم‌زمان با نمایشگاه، به مدت یک هفته در نگارخانه‌ی‌ میرزا رضا کلهر به نمایش عموم در می‌آید.

نمایشگاه پوسترهای جدید لهستانی، توسط رادوسلاو زادوفسکی، کاردار فرهنگی سفارت لهستان در ایران، افتتاح می‌شود و ایشان به همراه پریسا تشکری در روز دهم مرداد نشستی با حضور طراحان گرافیک کرمانشاه خواهند داشت.

 گل فروشی تورج و شیرینى فروشی تابان ٢ از حامیان دیگر این برنامه در کرمانشاه خواهند بود.

دهم مردادماه روز تاسیس انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه است که به روز گرافیک کرمانشاه شناخته می‌شود و انجمن هرساله با دعوت از اساتید برجسته‌‌ی کشور و برگزاری جشنواره‌های سراسری، کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه‌های متفاوت، این روز را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.