بانوی پرچم دار کاروان ورزشی امام رضا (ع) لحظه پرچمداری در مراسم رژه را خاطره به یادماندنی از ورزش ایران در اذهان جهانیان دانست.

لحظه پرچم داری من پیام توانمندی و عزت بانوان ایرانی به جهانیان استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ لحظه پرچمداری اش در المپیک ریو را تاریخی و پیام آور بزرگی ملت ایران در توجه به ورزش بانوان عنوان کرد. 

بانوی کماندار ایران ادامه داد: آن زمان که به یاری خدا پرچم کشورم را با افتخار حمل خواهم کرد تا زمانی که  زنده خواهد بود این خاطره زیبا باقی خواهد ماند .

او افزود :  اعتقاد دارم وقتی به عنوان نماینده کشورم که سهمیه المپیک و پارالمپیک را به دست آوردم و  لحظه پرچم داری من در اذهان جهانیان نه به عنوان زهرا نعمتی بلکه به عنوان بانوی ایرانی باقی خواهد ماند و این خوشحالی من را دو چندان کرده است.

این بانوی تاریخ ساز گفت: موفقیت خودم را مرهون لطف خدا و همراهی خانواده و مربیانم می دانم و از حمایت های خوب وزارت ورزش و جوانان همچنین کنیته ملی المپیک نیز تقدیر می کنم .

عضو تیم ملی تیروکمان کشورمان براین باور است که در گذشته هم شایستگی ها و توانمندیهای بانوان وجود داشته اما اکنون در سایه حمایت خوب وزارت ورزش و جوانان و توجه به بانوان بیشتر از قبل به منصه ظهور رسیده است. 

وی تاکید کرد:نمی توانم خوشحالیم را از حضور در المپیک و پارالمپیک پنهان کنم و از پرچمداری کاروانی که به نام امام رضا(ع) مزین شده نیز بسیارخ وشحال هستم ، اما از اینکه پرچمداری من پیام توانمندی ورزش بانوان ایران و اثبات شایستگی های بانوان ایرانی است بیشتر خوشحالم. 

زهرا نعمتی گفت: شمارش معکوس برای من و دیگر المپین ها آغاز شده اما از این روزهای پایانی هم به بهترین شکل به منظور رسیدن به اوج امادگی برای روز مسابقه استفاده می کنم.

بانوی کماندار المپیکی و پارالمپیکی از حمایتهای معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و حوانان به نیکی یاد کرد و تصریح کرد: حضور خانم شهریان در کنار من همیشه با حمایتهای خوب و انگیزه بخشی فراوان همراه بوده است رهرا نعمتی حضور در المپیک و پارالمپیک را با توجه به ضرورت حفظ امادگی مهم و سخت توصیف و در عین حال تصریح کرد :من کارهای سخت را دوست دارم. 

نعمتی در پایان از مردم خواست همچنان دعای خیرشان را از او دریغ نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
بانوی ایرانی دعای خیر ما بدرقه راه شما خواهد بود
موفق وپیروز باشید
آخرین اخبار