مشارکت بخش خصوصی در حمایت از ورزش می تواند در سربلندی جوانان ورزشکار مؤثر باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت : به دلیل مشکلات اقتصادی ، دولت نمی تواند طرح های ورزشی نیمه تمام را به سرانجام برساند و باید نقش خیرین ورزشگاه ساز در کشور افزایش یابد.
امیر رضا خادم تصریح کرد : برای افزایش قهرمانی و تداوم حضور ورزشکاران در میادین جهانی و المپیک نیازمند تجهیزات نوین ورزشی هستیم و مشارکت بخش خصوصی در حمایت از ورزش می تواند در سربلندی جوانان ورزشکار مؤثر باشد.
وی اظهار داشت: بیش از 13 هزار هیات ورزشی در کشور فعالیت دارد که اگر میزان اعتبارات وزارت ورزش و جوانان را به طور مساوی تقسیم نماییم به کدام از آن ها، 2 میلیون و500 هزار ریال تخصیص می یابد که این عدد برای قهرمان پروری بسیار ناچیز است.
خادم افزود: استان سمنان از ظرفیت های قابل توجهی در استعدادهای ورزشی برخوردار است که با هم افزایی هیات های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان ، ورزشکاران این استان در رده های جهانی و المپیک مشاهده نمود.
وی با بیان این که از تجارب ریش سفیدان ورزش در رشته های مختلف باید بهره برد، گفت: برای پیشرفت در هر رشته رزشی مشورت با بزرگان ورزشی و استفاده از ظرفیت توان فکری آن ها می تواند زمینه قهرمان پروری را فراهم نماید.
استان سمنان دارای 41 سامانه مردم نهاد دارای مجوز از اداره کل ورزش و جوانان است که از این تعداد 30 سمن فعال و هفت سمن نیمه فعال و چهار سمن نیز غیر فعال است و پرونده 11 سمن در دست اقدام است.
استان سمنان 34 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار