بیل کلینتون در شب دوم گردهمایی ملی دموکراتها به شدت از همسرش حمایت کرد.

بیل کلینتون: همسرم بهترین تغییردهنده ای است که تابحال دیده ام/ حرفهای جمهوری‌خواهان ساختگی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت روزنامه واشینگتن پست در مطلبی نوشت: ساعاتی پیش در گردهمایی ملی دموکراتها، "هیلاری کلینتون" به عنوان نامزد این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی شد. وی نخستین زنی است که از سوی یکی از دو حزب اصلی این کشور برای نامزدی انتخابات معرفی می شود. در این گردهمایی حامیان کلینتون سعی داشتند به گونه های مختلف نظر مساعد رای دهندگان مخالف را جلب کنند و تنش های پیش آمده در خصوص کلینتون را آرام کنند.

بخشی از این وظیفه بر دوش "بیل کلینتون،" همسر هیلاری کلینتون و رئیس جمهور اسبق آمریکا بود. وی در سخنرانی خود به زندگی شخصی و حرفه ای همسرش -- از جمله کمک به کودکان، مهاجران و افراد معلول -- اشاره کرد.

بیل کلینتون در این سخنرانی گفت: "او بهترین تغییردهنده ای است که من در کل زندگی ام دیده ام. این زن هیچگاه از وضع موجود راضی نبوده است و  همیشه سعی داشته به جلو حرکت کند. او چنین انسانی است."

وی در ادامه افزود: "جمهوری خواهان در گردهمایی ملی این حزب در کلیولند که هفته گذشته برگزار شد سعی داشتند تصویر مضحکی از همسر من بر جای بگذارند. چه تفاوتی میان آنچه من گفتم و آنچه آنها گفتند هست؟ یکی واقعی و دیگری ساختگی است. هموطنان من، شما باید تصمیم بگیرید که کدام حقیقت دارد."

قرار است هیلاری کلینتون و دخترش چلسی روز پنجشنبه در این گردهمایی سخنرانی کنند؛ اما وی سه شنبه شب نیز از نمایندگانی که به او رأی داده بودند، تشکر کرد.

همچنین در نخستین روز برگزاری گردهمایی ملی حزب دموکرات، "برنی سندرز،" سناتور مستقل ایالت ورمونت و "میشل اوباما،" همسر باراک اوباما از هیلاری کلینتون حمایت کردند. سندرز حتی در سخنرانی خود کلینتون را رئیس جمهوری بی نظیر توصیف کرد.

گردهمایی ملی حزب دموکرات از روز دوشنبه آغاز شد و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار