فولاد خوزستان در مصاف خانگی با تیم ماشین سازی تبریز،این بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  نخستین بازی فولاد در این فصل از ساعت 20 و 45 دقیقه سه‌شنبه  در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و همان نقاط ضعف همیشگی فولاد در فصل‌های گذشته کار دست این تیم خوزستانی داد. فولادی‌ها در این بازی دو گل دریافت کردند که هر دو گل سبزپوشان تبریزی با ضربه سر وارد دروازه مهرداد طهماسبی شدند.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی دمای اهواز در زمان برگزاری مسابقه بین 38 تا 40 درجه و رطوبت 60 درصدی بود و فولاد نتوانست از این فرصت برای زمین گیر کردن ماشین سازی استفاده کند.

فولادی‌ها در این بازی گل نخست را با ضربه از راه دور بدرقه وارد دروازه حریف کردند تا در دقیقه 54 فولادی‌ها جشن پیروزی را در ورزشگاه برگزار کنند اما این پیروزی دوام زیادی برای سرخ پوشان اهوازی نداشت و در دقیقه 57 سامان نریمان جهان با ضربه سر گل مساوی را به ثمر رساند.

حملات نصف و نیمه ماشین سازی تا چند دقیقه پس از گل نخست ادامه پیدا کرد و در دقیقه 63 امین قاسمی‌نژاد سانتر دقیق پیام صادقیان را در درون دروازه فولاد جای داد.

فولادی‌ها در 27 دقیقه پایان فشار خود را بر دروازه ماشین سازی اضافه کردند و رشیدفرخی در دقیقه 81 یک موقعیت پنالتی‌ برای فولادی‌ها کسب کرد اما این توپ طلایی توسط اکبر ایمانی به اوت زده شد تا بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود ماشین سازان به پایان برسد.



انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.