ارومیه؛

اهداء خون، اهداء زندگی

کاركنان معاونت غذا و داروي استان 16واحد خون اهداء نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از نفیس‌ترین هدیه‌های روزگار است. قطره‌ای از زبان خون بشنو که اگرچه سرخ است، ولی سبزی را جار می‌زند. صدای نفس‌های خون، ما را در حیاتی عاشقانه نگه می‌دارد که:

تا شقایق هست زندگی باید کرد.

اما خونی که تو هدیه می‌دهی، گل ‌واژه‌های نجات را به هم‌وطن نیازمند، تزریق می‌کند. خانه‌ای رو به آینده بنا می‌کند که همسایه دیوار به دیوار تمام خوبی‌هاست. برای صدای حیات‌بخش قطرات خون، تخت‌های بیمارستان، بی‌تابند. پرستاران منتظرند تا هر چه سریع‌تر، پیک رهایی‌بخش برسد.

خون اهدایی تو، مسیری را می پیماید که پایانش، باقی ماندن نام توست. این هدیه جاویدترین غزلی است که در کارنامه خوبی‌های تو، به خوبی می‌درخشد؛ اصلاً ماندگارترین تصویر امید است.

پيرو هماهنگي‌هاي قبلي معاونت غذا و دارو و در راستاي فرهنگ‌سازي و مشاركت عمومي در تامين خون مورد نياز بيماران استان آذربايجان غربي، جمعي از مسئولين و كاركنان اين معاونت،  با اكيپ سيار سازمان انتقال خون استان مستقر در محل معاونت همكاري‌هاي لازم را انجام دادند و نسبت به اهداء 16 واحد خون به صورت داوطلبانه اقدام نمودند.

لازم به ذكر است اين اقدام خداپسندانه هر سال و حتي در مواقع نياز به صورت دسته جمعي و داوطلبانه از طرف كاركنان معاونت غذا وداروي استان آذربايجان غربي انجام مي‌گيرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اهداء ، خون ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.