قاسم زاده :هم قسم شده ایم برابر فولاد برنده شویم/مکان برگزاری شهرآورد ما با تراکتورسازی مشخص نیست

مدیر اجرایی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: بازیکنان تیم از هر لحاظ آمادگی بازی برابر فولاد را دارند و برای برد در این دیدار هم قسم شده اند.

قاسم زاده : هم قسم شده ایم برابر فولاد برنده شویم/مکان برگزاری شهرآورد ما با تراکتورسازی مشخص نیستداوود قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار ، خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  در خصوص شرایط تیم فوتبال ماشین سازی در دقایق وساعات باقی مانده تا دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتراظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم اکنون خوب است واز هر لحاظ آماده رویارویی با فولاد خوزستان راداریم وبازیکنان با روحیه برابر فولاد ظاهر می شوند . بدون شک هم قسم  شده اند تا برابر فولاد به نتیجه لازم دست یابند.

وی در ادامه افزود: ما در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب و تمرینات مناسبی را انجام دادیم ودر گرمای هوای اهواز برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

مدیر اجرایی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اضافه کرد: ما در این دیدار دو بازیکن آسیب دیده داریم که نمی توانند ما را همراهی کنند که آندرانیک تیموریان که به تازگی قراردادش را ثبت کرده است که به همین دلیل در تبریز باقی ماند وبه اهواز نیامد ، احمد کامدار نیز از دیگر مصدومان تیم بود که قادر به همراهی ماشین سازی در این دیدار نیست.

کاش دربی تبریز در یادگار امام برگزار می شد.

قاسم  زاده با اشاره به برگزاری دربی تبریز بین تیمهای تراکتور و ماشین سازی گفت: این دیدار در هفته چهارم لیگ شانزدهم برگزار می شود و هنوز مکان دقیق آن بر ما معلوم نیست . چرا که پس از این دیدار باید دید که در چه مکانی برگزار می شود.

وی بیان کرد: با زمان بازگشت به تبریز به طور حتم طی نشست هایی با مسئولان هیئت فوتبال و در رایزنی با مسئولان سازمان لیگ به طور حتم نتیجه تعیین مکان برگزاری دیدار شهرآورد تبریز به اطلاع عموم هواداران می رسد.

مدیر اجرایی تیم فوتبال ماشین سازی یاد آورشد: اکنون در حال حرکت به سمت ورزشگاه محل برگزاری دیدار هستیم و امیدوارم پس از سال های متمادی حضور نیافتن در لیگ بتوانیم با نتیجه برد دل هواداران تبریزی را شاد وگام نخست را محکم برداریم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار