مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین از اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باری خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ شعبانی گفت: کامیون های فرسوده با عمر ۲۵ سال و بالاتر و ظرفیت ناخالص بیش از ۱۰ تن و دارای کارت هوشمند فعال نوسازی می شوند.

وی با بیان اینکه ناوگان فرسوده باید دارای کارکرد در سال ۱۳۹۴ باشند تصریح کرد: داشتن حداقل ۱۲ بارنامه و حداقل ۵۰۰۰ کیلومتر پیمایش با بارنامه و داشتن ۴ راه نامه (CMR) از دیگر شرایط ناوگان مشمول طرح است.

وی افزود : حداکثر میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در این طرح، ۷۰ درصد قیمت خودرو تا سقف ۳۰۰۰ میلیون ریال برای انواع برندهای اروپایی و کره ای با نرخ سود ۱۲درصد و ۲۰۰۰ میلیون ریال برای انواع برندهای چینی و روسی با نرخ سود ۱۵ درصد است.

شعبانی خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند  با در دست داشتن کارت هوشمند ناوگان به یکی از شرکت های تأمین کننده خودرو مراجعه تا پس از ارائه اسناد مالکیت و اعتبار سنجی کارت هوشمند ناوگان و پرداخت حداکثر ۵ درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت اقدام به ثبت نام در سامانه نوسازی ناوگان و اخذ پیش فاکتور با اعتبار حداقل ۲ ماه کنند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت : شرکتهای خودروساز مجتمع صنعتی ماموت، سپهر دیزل کاوه، ایران اتومبیل، آریا دیزل، باران خودرو پرشیا، سیبا موتور، آذهایتکس و سایپا دیزل به عنوان تأمین کننده در این طرح مشارکت دارند.

شعبانی یادآور شد :متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیش تر به دفاتر انجمن های صنفی مربوطه دراستان مراجعه کنند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.