مهری به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

آدرس اماکن کشور 3 سیلابی شد

مدیر عامل شرکت پست گفت: برای هر یک از آدرس های اماکن مسکونی و تجاری کشور یک آدرس با 3 نام محله، نام معبر و پلاک مشخص شد.

آدرس اماکن کشور 3 سیلابی شد حسین مهری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای طرح جی نف و استاندارد سازی آدرس تمام اماکن در کشور اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه رئیس جمهور و تصویب شورای عالی فناوری و ایجاد 6 کارگروه برای استاندارسازی آدرس های کشور مقرر شد تمام آدرس های اماکن شهری و روستایی کشور از یک آدرس واحد تشکیل شود.

وی با اشاره به سردرگمی مردم در پیدا کردن یک آدرس افزود: با توجه به کارگروه تشکیل شده در هفته اخیر، انتخاب یک آدرس با 3 سیلاب نام محله، نام معبر و پلاک به تصویب رسید، به این ترتیب یک مکان با آدرس مشخص ،به راحتی پیدا خواهد شد.

مهری به زمان تکمیل این طرح اشاره کرد و گفت: هنوز معابر بی نام و هم نام و بدون پلاک در کشور زیاد است، در نتیجه آدرس دهی کمی زمان بر است، اما در حال حاضر 3 شهر تهران ،مشهد و اصفهان به عنوان پایلوت قرار گرفته و ساماندهی آدرس ها در سه شهر گیلان ،همدان و شیراز به اتمام رسیده است.

مدیر عامل شرکت پست گفت: بعد از ساماندهی آدرس ها و تهیه نقشه برای شهرها و روستاها، خدمات و سرویس ها در اختیار دولت و مردم قرار می گیرد و می توان از آن به عنوان یک بانک اطلاعاتی به روز استفاده کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
یه خبری هم از کد پستی ها مون بگیرید دیگه،چرا نمی تونیم به صورت پیامک کد پستی بگیریم یعنی حتما باید حضوری بریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
چه جالب...خوبه اینطوری حداقل آدرس ها ساماندهی میشه
آخرین اخبار