اختتامیه جشنواره ملی نقاشی و نقاشیخط «آیات» ساعت ۱۹ فردا چهارشنبه 6مردادماه در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشنواره ملی نقاشی و نقاشی‌خط «آیات» از سوی دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری خوزستان با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری و مذهبی مرتبط با قرآن و سیره نبوی و ائمه معصومین(ع) و گرامیداشت و شناسایی و تشویق تولیدکنندگان آثار برتر در این زمینه و کمک به انتشار این آثار در استان برگزار شد.

انسان از منظر قرآن وقرآن کتاب بیداری محورهای موضوعی این جشنواره هنری قرآنی را تشكیل می‌داد كه پیرو فراخوان اعلام شده آثار زیادی از سراسر كشور به جشنواره رسید كه از میان آنها ۱۰۰ اثر در مرحله داوری اولیه انتخاب شد.

علی تن، امیری و هادی‌زاده داوری این جشنواره ملی را عهده دار بودند. براساس نتایج اعلام شده داوران برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر معرفی كردند:

در بخش نقاشی آثار علی بحرینی و پریسا کریمی از بوشهر، ابوطالب قادری از البرز، وحیده گیاهی از شیراز، بختیار سامه از خوزستان و اسماعیل صفری از تهران برگزیده شدند.

همچنین در بخش نقاشی خط، عظیم فلاح از تهران، مهران بهزادی از قم، قاسم بخشی از خوزستان، هادی هنردوست از همدان، الهی صدر از خوزستان، امید امیدواری از اردبیل و محمد شعبانی از همدان برگزیده شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.