رقابت های انتخابی تیم های ملی پایه کاراته؛

معرفی قهرمانان امید در پایتخت/هرمزگان و مازندران عناوین قهرمانی را کسب کردند

رقابت های انتخابی دو وزن امید دختران در تهران برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ششمین روز از رقابت های انتخابی تیم های ملی پایه کاراته بخش کومیته انفرادی دختران ، که امروز سه شنبه ششم مردادماه به میزبانی سالن مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران با حضور 122 کاراته کا از استانهای مختلف کشور در دو وزن امید برگزار شد پس از مبارزه دختران کاراته کا روی تاتامی کبکانیان نفرات برتر معرفی شدند.

در چهارمین روز از این رقابت ها کاراته کاهای رده امید در اوزان 50 - و 55 - کیلوگرم برای ورود به اردوی تیم ملی به روی تاتامی رفتند و در نهایت در وزن 50 - کیلوگرم سمیه تکمار از هرمزگان به مقام قهرمانی دست یافت و فائزه چیذری از البرز موفق به کسب رتبه دوم شد و زهرا طرازپور از فارس و سیده فاطمه زهرا خلیلی از مازندران سوم مشترک شدند .

در وزن 55 - کیلوگرم رده سنی امید نیز زهره برزگر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و فرزانه جعفری از مازندران در جایگاه دوم ایستاد و زهرا نیری از خراسان رضوی و زینب رضایی از مازندران سوم مشترک شدند.

در وزن 50 - کیلوگرم 62 کاراته کا و در وزن 55 - کیلوگرم 60 کاراته کا، شرکت کردند.

رقابت های انتخابی تیم های ملی پایه کاراته دختران گرامیداشت عفاف و حجاب ، از 31 تیرماه به میزبانی پایتخت آغاز شده است و تا ششم مردادماه ادامه دارد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار