سامانه آنلاین پنجره واحد خدمات سرمایه گذاری در شهرستان قشم راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با اجرای این طرح سرمایه گذاران منطقه می توانند از خدمات ثبت شرکت مانند تعیین نام و ثبت شرکت به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.
حمیدرضا مومنی کاهش زمان سرمایه گذاری و از بین رفتن شرایط اعمال سلیقه شخصی برای جذب سرمایه گذار را از مهم ترین مزیت های اجرای این طرح عنوان کرد.
وی افزود : بهره برداری از این طرح نقش مهمی در تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد به ویژه فراهم کردن تسهیلات تولید برای فعالان اقتصادی، افزایش صادرات و تامین نیاز مالی صنعتگران از طریق جذب سرمایه گذاران خارجی ایفا می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت : مجوزهای فعالیت اقتصادی در قشم مراحل صدور، تمدید، اصلاح و ابطال در حوزه های مختلف تجاری، خدماتی، گردشگری، صنعتی، نفت و گاز از خدمات ارایه شده در مرحله نخست اجرای این طرح است .
مومنی افزود : تا اطمینان کامل از بی عیب بودن این سامانه، متقاضیان می توانند علاوه بر استفاده از رویه های موجود سازمانی، به صورت موازی با ورود به پرتال سازمان منطقه آزاد قشم از خدمات الکترونیکی پنجره واحد استفاده کنند.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.