رئیس اجرایی افغانستان گفت: دولت افغانستان تکلیف خود می‌داند که به خواست ها و مشکلات مردم رسیدگی کند.

عبدالله: برق رسانی به ولایات مرکزی خیال و توهم نیستبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله رییس اجرایی افغانستان دقایقی پیش در جلسه شورای وزیران گفت: امروز روز وحدت، روز سوگواری و همنوایی تمام مردم افغانستان است که همدردی و همگرایی خود را نسبت به حادثه انتحاری دهمزنگ نشان داده اند.

وی افزود: همۀ ما با اتفاق نظر، در مورد توسعه و انکشاف متوازن به تمام ولایات کشور تاکید داشتیم و داریم و در عین حال، خواستی که از طرف مردم مطرح شده بود در حال عملی شدن است.

عبدالله گفت: توقع ما از مردم افغانستان این است که با درک حساسیت اوضاع و اینکه همه ما درک مشترک برای ساختن خانه مشترک خود داریم، اوضاع کشور را در نظر گرفته خواست های مشروع شان را مطرح نمایند. در صورتی که به خواست های قانونی شان رسیدگی نشد می توانند به اقدامات دیگری دست بزنند. اما وقتی خواست های شان در حال عملی شدن است باید به دولت فرصت بدهند.

 رییس اجرایی تاکید کرد: خواسته ای را که مردم مطرح کرده بوده اند، این خواست در حال عملی شدن است، مساله رسیدن برق به مناطق مرکزی نه خیال است و نه یک آرمان بلکه واقعیت است.

 وی یادآور شد: این اطمینان را برای مردم افغانستان میدهیم که در هر گوشه ی از افغانستان به خواسته های قانونی آنان رسیدگی می کنیم.

به نوشته شفقنا عبدالله گفته است که دولت افغانستان تکلیف خود می‌داند که به خواست ها و مشکلات مردم رسیدگی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، عبدالله ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.