مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: افزایش مشترکین روستای زیر تنگ سیاب در استان لرستان باعث ایجاد ضعف ولتاژشدید در منطقه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خودنیا افزود:به دلیل افزایش تعداد مشترکین روستای زیر تنگ سیاب مخصوصأ در بخش کشاورزی ،مردم منطقه با ضعف ولتاژ شدیدی مواجه شدند.

وی گفت: با توجه به حساسیت منطقه زیر تنگ سیاب در خصوص توسعه کشاورزی خصوصأ باغات میوه و خرید انشعابات جدید کشاورزی هر روزه باافزایش مصرف شدیدی روبرو شده و شبکه موجود جوابگوی افزایش مصرف نبود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اظهار داشت: اعتراض اهالی و مشترکین به وضعیت ضعف ولتاژ منطقه نگرانی هایی را برای شرکت توزیع ایجاد کرده بود که با تلاش های مستمر و پیگیر موفق شدیم این نقیصه را برطرف کنیم.

خودنیا گفت :با توجه به وضعیت نقدینگی نامناسب شرکت های توزیع در سطح کشور و عدم توانایی احداث پست در منطقه مذکور بهترین گزینه خرید یک دستگاه اتوترانس 800 کیلو ولت بود که علی رغم کمبود نقدینگی به جهت جلب رضایت مردم و مسئولین این مهم انجام شد.

مهندس فریدون خودنیا با بیان اینکه برای خرید این دستگاه ترانس مبلغ 1600 میلیون ریال هزینه شد افزود:با نصب این اتو ترانس ضعف ولتاژ بیش از 1800 مشترک خانگی و 110 مشترک کشاورزی منطقه زیر تنگ سیاب برطرف شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.