2سارق کیف قاپ در آباده دستگیر شدند.

سارقان كيف قاپ در دام قانون
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده اتظامی شهرستان آیاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت و كيف قاپی در شهرستان آباده كه منجر به آسيب يك خانم باردار نيز شده بود، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ اسماعيل زراعتيان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند هر دو سارق و محل اختفای آنان را شناسايی كنند.
فرمانده انتظامی شهرستان آباده اظهار كرد: اين دو نفر كه دو برادر ۲۰ و 17ساله بودند و به تازگی با سپردن وثيقه از زندان آزاد شده بودند،‌ توسط ماموران دستگير و در بازجويي هی اوليه  اعتراف كردند.
سرهنگ زراعتيان با بيان اينكه متهمين بدليل اعتياد به مواد مخدر و فقر مالی اقدام به كيف قاپی در سطح شهر می كردند، خاطرنشان كرد: با بررسی سوابق متهمين مشخص شد هر دو برادر داراي چندين فقره جرم از جمله آدم ربايی، مصرف موادمخدر، سرقت و درگيری با مامور و برهم زدن نظم عمومی بوده كه به كرات روانه زندان شده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به معرفی هردو سارق به مراجع قضايی، گفت: قسمتی از اموال مسروقه كه توسط اين دوسارق سرقت و در خرابه های يكی از روستاهای اطراف آباده مدفون شده بود و مقداری از اين اموال نيز در بازرسی از منزل متهم كشف شد، تحويل مالباختگان شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار