حمدی نژاد: هواداران استقلال از دیدن نمایش زیبای نفت محروم شدند

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت:از ابتدای بازی حسرت نبود تماشاگران را خوردیم چرا که حیف بود هواداران استقلال از دیدن نمایش زیبای نفت محروم شوند. 

حمدی نژاد: هواداران استقلال از دیدن نمایش زیبای نفت محروم شدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وحید حمدی نژاد پس از تساوی نفت با استقلال گفت: از ابتدای بازی حسرت نبود تماشاگران را خوردیم چرا که حیف بود هواداران استقلال از دیدن نمایش زیبای نفت محروم شوند. پس از حضور علی دایی در نفت، تغییرات تیم ما زیاد حس نشد. 

وی درباره وضعیت بدنی مناسب تر نفتی ها به دلیل دیرتر شروع شدن تمرینات بدنسازی بیان کرد:اصلا اینطور نیست که ما بدنسازی نکردیم و بدنمان سبک تر باشد. ما هم بدنسازی کردیم و فشار زیادی در تمرینات داشتیم. آمادگی بازیکنان نفت نشان برتری تاکتیک های علی دایی نسبت به حریف است. همه دیدند که موقعیت گل زیادی داشتیم.فکر می کنم استقلال باید بابت مساوی بودن ما خوشحال باشد.

حمدی نژاد درباره تاثیر نبود هواداران در توقف استقلال اظهار کرد:هر چند اعتقاد دارم ورزشگاه ها باید همیشه پر از تماشاگر باشد اما نبود آن ها تاثیر خاصی بر روی نتیجه نداشت.

وی درباره درگیری با کاوه رضایی گفت: من درگیری با آنها نداشتم. یک صحنه عادی بود اما بعد از آن بختیار رحمانی  سمت من آمد و به او هشدار دادم که دیگر این کار را نکند.

مدافع نفت درباره شادی جالبی که پس از گل این تیم با علی دایی انجام داد، بیان کرد:دایی را خیلی دوست دارم و الگوی ورزشی و زندگی من محسوب می شود و دوست داشتم که با دایی اینطور شادی ام را تقسیم کنم. 



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار