مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان گفت : برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باری استان تسهیلات با سود 12 درصد به مالکان خودروها پرداخت می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رحمانی افزود:کامیون های با عمر25 سال و بالاتر با ظرفیت ناخالص بیش از10 تُن و دارای کارت هوشمند فعال وکامیون هایی که به دلیل نداشتن معاینه فنی کارت هوشمند آنها غیرفعال شده ،مشمول این طرح می شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان کارکرد درسال 1394،داشتن حداقل 12 بارنامه وحداقل 5 هزارکیلومتر پیمایش با بارنامه یا داشتن4 راه نامه (CMR) را ازدیگرشرایط برای استفاده از مزایای این برشمرد.

رحمانی گفت:دراین طرح حداکثر میزان تسهیلات پرداختی، 70 درصد قیمت انواع کامیون های ساخت اروپا و کره تا سقف 3 میلیارد ریال با سود 12 درصد وکامیون های چینی و روسی تا سقف 2 میلیارد ریال با سود 15 درصد است .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان از مالکان خودروهای فرسوده متقاضی استفاده ازاین تسهیلات خواست با دردست داشتن کارت هوشمند وسیله نقلیه به یکی از شرکت های تأمین کننده خودرو و یا دفاتر انجمن های صنفی حمل و نقل درسراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.