مدير كل امور دانشجويان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: نتایج انتقال و میهمانی دانشجویان برای سال تحصیلی جدید، پایان ماه جاری اعلام می شود.

ناصر مطیعی  مشاور ریيس و مدير كل امور دانشجويان داخل سازمان امور دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان در سال تحصیلی جدید (95-96) گفت: پس از پایان اردیبهشت ماه، فرآیند بررسی تقاضاها توسط دانشگاه های مبدا و مقصد انجام گرفته و دانشگاه‌های مبداء با تقاضای شش هزار دانشجو از مجموع 13 هزار نفر برای میهمانی در دانشگاه های دیگر موافقت کردند.

وی افزود : دانشگاه‌های مقصد در حال بررسی تقاضاهای ارسال شده هستند و نتایج را تا آخر ماه جاری (مردادماه 95) اعلام می کنند. 

مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: در این دوره از ثبت نام، صرفا میهمانی انجام گرفته و هیچ انتقالی وجود ندارد؛ یعنی فقط افراد دارای شرایط خاص می توانند تقاضای میهمانی خود را برای بررسی دانشگاه مبدا و مقصد ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت نام متقاضیان از روز یکم  لغایت 31 اردیبهشت ماه 95 ادامه داشت و سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان طوری برنامه ریزی شده بود که از بارگذاری تقاضای افرادی که شرایط خاص نداشته و مستنداتی برای میهمانی ندارند جلوگیری می کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار