خرداد امسال 640 مورد بازرسی صنفی و غیرصنفی در شهرستان پیرانشهر انجام و تعداد 41 پرونده به ارزش 132 میلیون و 336 هزار و 700 ریال تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عملکرد خرداد ماه این اداره اظهار داشت: در این بازه زمانی ضمن تهیه و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی برای طرح در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، بازدید از شهرک صنعتی و بررسی وضعیت فعالیت واحدهای تولیدی پیرانشهر انجام شد.

به گفته رسول نامجو پیگیری مشکلات ثبت نام و همکاری با متقاضیان اخذ تسهیلات بنگاههای کوچک و متوسط و واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، پیگیری و همکاری با تولیدکنندگان جهت به روز رسانی اطلاعات واحدها در سایت بهین یاب و نیز پیگیری و همکاری با تولیدکنندگان برای ثبت آمار تولید در این سایت برای اخذ سهمیه سوخت، از سایر اقدامات خرداد ماه امسال بود.

نامجو با اشاره به فعالیت های بخش معدن این شهرستان تصریح کرد: در این رابطه، انجام بازدید نظارتی از معادن شن و ماسه و طرح های برداشت از مصالح و جلوگیری از برداشت های غیر مجاز در معیت همکاران سازمانی به تعداد 3 مورد به عمل آمد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: در ماه گذشته ضمن انجام گشت بازرسی و نظارت مشترک به منظور جلوگیری از برداشت های غیرمجاز در منطقه با همکاری ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و منابع آب پیرانشهر به تعداد 25 مورد، بازدید از واحدهای تولید شستشو و دانه بندی شن و ماسه نیز انجام شد.

وی با اشاره به عملکرد بخش واحد بازرسی و نظارت این شهرستان اظهار داشت: در این زمینه 640 مورد بازرسی صنفی و غیرصنفی انجام و تعداد 41 پرونده به ارزش 132 میلیون و 336 هزار و 700 ریال تشکیل شد.

نامجو از صدور 22 پروانه کسب در خرداد در شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر آن پنج پروانه کسب تمدید و چهار پروانه ابطال شد.

وی افزود: در حوزه فرش نیز، ضمن صدور کارت شناسایی قالیبافی به تعداد یک مورد، بازدید گشت های مشترک با تأمین اجتماعی از کارگاههای مستقل خانگی به تعداد هشت مورد نیز صورت گرفت.

نامجو بیان کرد: در حوزه بازرگانی خارجی نیز سه کارت بازرگانی صادر و یک کارت تمدید و از سوی دیگر 80 کارت مبادلات مرزنشینی توزیع و 100 کارت فعالسازی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.