قطع مکرر و چند ساعته شبکه اینترنت خانگی ADSL و همچنین فیبر نوری در 2 روز گذشته و همچنین عدم پاسخگویی امور مشترکان اینترنت مخابرات استان ایلام در خصوص علت این قطعی ها، مشکلاتی را برای استفاده کنندگان ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ در روزهای جمعه و شنبه شبکه ADSL مشترکان مخابرات ایلام بصورت مکرر قطع می شد و این قطعی چند ساعته باعث بروز مشکلاتی برای استفاده کنندگان بویژه دستگاه های اجرایی و رسانه ها شده است.
قطع مکرر این شبکه در حالیست که هیچ یک از اپراتورهای امور مشترکان مخابرات ایلام با شماره تلفن های 32243131 و 32244141 پاسخگوی مردم نبودند و شماره این 2 خط در ساعت قطعی شبکه جوابگو نبود و امکان برقراری تماس و اطلاع از علت قطعی این شبکه برای مشترکان وجود نداشت.
مدیر تجاری شرکت مخابرات ایلام در این رابطه اعلام کرد: به منظور تغییرات در سخت افزار شبکه و ارتقای سطح آن و افزایش 50 درصدی پهنای باند با هدف رضایتمندی مشتری این شبکه در این 2 روز دچار قطعی مکرر و موقتی شده بود.
شعبان طاهری اضافه کرد: هنگام عملیات تعویض شبکه مشکلات فنی ناخواسته ای به وجود آمد وای اکنون این نقص فنی رفع شده و شبکه اینترنت در حالت نرمال خدمات رسانی است.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.