نیروهای یمنی، یک فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه نیروهای عربستان در استان جیزان این کشور شلیک کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المسیره لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به ادامه تجاوزگری ائتلاف سعودی، یک فروند موشک بالستیک «توچکا» را به طرف پایگاه نیروهای عربستان سعودی در استان جیزان در جنوب این کشور شلیک کردند.

در همین حال، منابع نظامی در یمن از منهدم شدن کامل یک پایگاه عربستان سعودی در استان جیزان و کشته و زخمی شدن دهها نفر از نظامیان ارتش سعودی بر اثر اصابت موشک بالستیک توچکا به این پایگاه خبر دادند.

عربستان سعودی از فروردین سال 94 حملات گسترده‌ای را علیه یمن آغاز کرده است که به شهادت و زخمی شدن چند هزار نفر در این کشور منجر شده است. بیشتر قربانیان تجاوزگری‌های عربستان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. 

 مناطق مسکونی و زیرساختهای شهری بیشترین مناطقی هستند که در این حملات هدف قرار می‌گیرند. رژیم عربستان همچنین برای افزایش فشار‌ها بر مردم یمن، این کشور را کاملا تحت محاصره قرار داده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
کشورهای آفریقایی و خاورمیانه ،اقیانوس هند مرز های آبی و خشکی خود را به روی کشور عربستان امارت بحرین قطر ببنند.تا شیعه عربستان وشیعه یمن امارات بحرین قطر پیروز میدان جنگ با آل خلیفه آل سعود باشند
Kazakhstan
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
بهترین راه ضربه زدن به آل سقوط،آل یهوداینه که ایران بره کمک یمن نابوداین کافرای وهابی کنه
آخرین اخبار