نشریات محلی شهر آنسباخ آلمان در گزارش های ضد و نقیض، نشت گاز و مواد منفجره را علت وقوع انفجار اعلام کرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار: انفجار در یک رستوران در آنسباخ در باواریا رخ داد.

در این انفجار یک نفر کشته و عده زیادی مجروح شدند. به گزارش رسانه ها و یک نشریه محلی نشت گاز دلیل وقوع این انفجار بوده است. پلیس هنوز انفجار بر اثر نشت گاز را تایید نکرده است. 

در همین حال  پلیس محلی آلمان انفجار در شهر آنسباخ در ایالت بایرن این کشور را تایید کرد اما به اطلاعات بیشتر در این زمینه از جمله علت این انفجار اشاره نکرد.



وزير آلمانی تروريستی بودن انفجار در آنسباخ را منتفی ندانست

خبرگزاری رویترز گزارش داد وزیر امور داخلی ایالت باواریای آلمان گفت نمی‌تواند این احتمال را رد کند که انفجار در شهر آنسباخ حمله تروریستی افراط‌گرایانه بوده است.



شهردار انسباخ آلمان: مواد منفجره علت انفجار بود

؛ شبکه تلویزیونی بی بی سی در خبری فوری اعلام کرد: براثر انفجار در رستورانی در آلمان یک نفر کشته شد. پلیس محلی گفته است این انفجار در شهر انسباخ روی داد که نزدیک مونیخ است. علت انفجار هنوز نامشخص است؛ اما روزنامه های محلی به نقل از شهردار انسباخ نوشتند که علت این انفجار مواد منفجره بود.


بی بی سی: پلیس آلمان شمار زخمی شدگان انفجار آنسباخ را دوازده نفر اعلام کرد

مقامات آلمانی از افزایش شمار زخمی شدگان انفجار در آنسباخ خبر دادند. 

به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی؛ مقامات پلیس آلمان اعلام کردند در پی انفجار در یک رستوران  نزدیک محل برگزاری جشنواره  موسیقی، یک نفر کشته و دوازده نفر  زخمی شدند که حال سه نفر از زخمی شدگان این انفجار وخیم است. 

پیش‌تر انفجار گاز عامل انفجار معرفی شده بود که مقامات آلمانی ساعاتی پیش انفجار مواد منفجره را عامل این حادثه معرفی کرده اند.

مقامات پلیس می گویند احتمالا فرد عامل انفجار که بمب را در کوله پشتی حمل می کرد در این حادثه کشته شده است. 
 انفجار نزدیک محل برگزاری جشنواره موسیقی وی داد که با این رویداد، برگزاری جشنواره لغو و هزاران نفر مجبور به ترک  این محل شدند.


مقام آلمانی: عامل حمله آنسباخ دوبار تلاش کرده بود خودکشی کند

به گزارش خبرگزاری رویترز؛ وزیر امور داخلی ایالت باواریای آلمان گفت مرد سوری که در انفجار آنسباخ کشته شد دو بار تلاش کرده بود خودکشی کند.

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از فرانکفورت گزارش داد عامل انفجار در شهر آنسباخ آلمان مدتی در کلینیک بیماری های روانی بستری بوده است.    

 
وزیر آلمانی: محتوای کوله پشتی عامل انفجار در آنسباخ برای کشتن افراد بسیار بیشتری کافی بود

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزیر امور داخلی ایالت باواریای آلمان گفت محتوای کوله پشتی که عامل انفجار شهر آنسباخ با خود حمل می کرد برای کشتن و زخمی کردن افراد بسیار بیشتری کافی بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار