بار اعزام بیمار از شمال استان فارس به شیراز کم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسم افتتاح چهار بخش جدید درمانی بیمارستان شهید مطهری مرودشت گفت: با افتتاح بخش ام.آر.آی در این بیمارستان، بار اعزام بیمار از شمال استان فارس به شیراز کمتر می‌شود و نیازی نیست تا بیماران در انتظار قرار بگیرند .
ایمانیه با اشاره به راه‌اندازی این چند طرح تاثیرگذار برای مردم شمال فارس که بیش از هشت میلیارد تومان هزینه در بر داشته است افزود: با افتتاح بخش قلب در بیمارستان شهید مطهری مرودشت هم بیماران قلبی کمتر در بخش اورژانس بستری می‌شوند و خدمات بهتری به آنان ارائه می‌شود.  
وی تصریح کرد: بخش مراقبت‌های ویژه کودکان بعد از شیراز، دومین طرح در استان فارس است و با فعال کردن بیمارستان قدیم به عنوان بیمارستان شماره 3 شهرستان مرودشت، در راستای خدمت رسانی به مردم شهرستان گام موثری برداشته شده است .
بخش ام آر ای بیمارستان مرودشت با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد و 700 میلیون تومان، بخش مراقبت‌های ویژه کودکان (پی آی سی یو) با بیش از بر 700 میلیون تومان اعتبار، رادیولوژی دیجیتال (دی دی ار) با اعتبار بالغ بر 500 میلیون تومان و بخش قلب هم با اعتباری بالغ بر 670 میلیون تومان افتتاح و آغاز به کار کردند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کمتر ، مشکلات ، بیماران ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.