بازگشت زودتر از موعد مسی به تمرینات پیش فصل بارسا

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا یک هفته زودتر از موعد مقرر، آبی‌ و‌ اناری‌پوشان کاتالونیا را در اردوی پیش فصل‌ همراهی می کند.

بازگشت زودتر از موعد مسی به تمرینات پیش فصل بارسابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانلیونل مسی که به همراه تیم ملی کشورش در رقابت های کوپا امریکا حضور داشت قرار بود روز 1 اوت به نیوکمپ برگردد و در تمرینات پیش فصل بارسا حاضر شود، اما او تصمیم گرفت یک هفته زودتر به تعطیلات خود پایان دهد و به هم تیمی های خود بپیوندد.
تیم فوتبال بارسلونا روز دوشنبه به انگلیس سفر خواهد کرد تا اردوی پیش فصل تابستانی‌اش را آغاز کند ، لوئیس انریکه برای این اردو 25 نفر را فراخوانده که نام لیونل مسی نیز در بین بازیکنان به چشم می خورد.

گفته شده است مسی بازگشت به بارسلونا را  "بهترین راه برای دور شدن از سر و صدا های " ایجاده شده در مورد خداحافظی او از تیم ملی وحکم زندان 21 ماهه بابت  تقلب مالیاتی می داند.

بارسلونا تایید کرد که علاوه بر مسی، لوئیس سوآرز، آردا تورن و الکسیس ویدال جزو 13 بازیکن تیم اصلی باشگاه در این اردو حضور خواهند داشت. همچنین 11 بازیکن از تیم ب باشگاه و یک بازیکن از جوانان نیزدر این اردو شرکت دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسی ، پیش فصل ، نیوکمپ ، توران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار