معاون شرکت توزیع برق جنوب استان در جیرفت در زمینه بالا رفتن مصرف برق به علت گرمای شدید هشدار داد.

برق جنوب دست یاری به سوی مردم دراز کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شیرنژاد در حاشیه جلسه مدیریت مصرف برق با حضور کارشناسان شرکت توانیر کشور و جمعی از بانوان و خانواده ها در جیرفت گفت: از ابتدای تابستان امسال وبه ویژه در روزهای گرم چند روز اخیر مصرف برق حوزه جنوب استان کرمان به حد زیادی بالا رفت که این با رفتن مصرف هزینه های سنگینی برای خانواده ها و تحمیل هزینه به صنعت برق کشور را در پی داشته است

 وی افزود: با استفاده بهینه از برق و استفاده از دستگاه های سرمایشی استاندارد می توان تا حد زیادی از پرداخت هزینه های بالای برق جلوگیری و صنعت برق کشور را در ارائه خدمات بهتر یاری کرد.
 معاون شرکت توزیع برق جنوب استان بیان کرد: میزان خرید برق و تولید هر کیلو وات تقریبا 800تومان است که شرکت توزیع این میزان را با کیلو واتی 60تومان در اختیار مشترکان قرار میگیرد.

 شیرنژاد افزود خط قرمز برق کشور 52تا 53هزار مگاوات است که در تیرماه مصرف برق به 51هزار مگاوات رسید.

 معاون شرکت توزیع برق جنوب استان گفت: در ابتدای تابستان1056مگاوات مصرف برق در جنوب استان رسید که اگر این روند ادامه داشته باشد با توجه به در پیش بودن گرما در مرداد ماه به خط قرمز مصرف برق کشور خواهیم رسید.

شیرنژاد گفت : بهترین کمک را در زمینه مصرف بهینه برق را مردم خواهند کرد که در نظر است با برگزاری این گونه نشست ها آگاه سازی مردم را در مصرف بهینه برق بالا ببریم .

نشست مدیریت مصرف برق با حضور بانوان خانه دار و کارکنان خانم ادارات شهرستان جیرفت به مدت یک روز در محل سالن شهید مداحی پور برگزار شد.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: برق ، هشدار ، جیرفت ، گرما ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.