رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت: براثر وقوع دو حادثه رانندگی در محورهای جنوب استان 2تن کشته و4تن نیز مجروح شدند.

بی احتیاطی ،2کشته و4مجروح بر جا گذاشتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،سرهنگ محمد رضا کورسی در تشریح جزییات این حادثه گفت: شب گذشته( دوم مرداد) در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 10محور ایرانشهر-فرعی ابتر، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو به علت انحراف به چپ با یک دستگاه سواری پراید برخورد میکند که بر اثر شدت ضربه وارده یک سرنشین پراید در محل جان خود را از دست دادند و سه سر نشین دیگر پراید مجروح که توسط یگان های امدادی به بیمارستان منتقل شدند. کورسی با اشاره به حادثه دیگری در محور ایرانشهر- فرعی ابتر مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان کرد. 

 رییس پلیس راه جنوب استان افزود: در این حادثه یک دستگاه وانت پیکان به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و واژگون شد که بر اثر شدت ضربه وارده راننده در بیمارستان جان خود را از دست داد ویک سرنشین وانت پیکان مجروح مه به مراکز امدادی انتقال داده شد.  

وی با اشاره به دو طرفه بودن محورهای جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محور ها را دارند خواست: از انجام تخلفات حادثه ساز خود داری و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از انحراف به چپ اجتناب تا از اینگونه حوادث دلخراش جلوگیری شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.