مسئول کمیته رسانه‌های اجتماعی همایش ملی سواد رسانه‌ای از تشکیل کار گروه تولید و انتشار محتوای آموزشی مهارتهای سواد رسانه‌ای در دبیرخانه دائمی این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سجاد خسروانیان مسئول کمیته رسانه‌های اجتماعی همایش ملی سواد رسانه‌ای تاکید کرد: این کمیته توسط جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌ ارتباطات و رسانه با هدف انجام مسئولیت‌های اجتماعی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌ی ارتباطات، خبرنگاری و روابط عمومی دانشکده‌ی خبر، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی با موافقت دبیر کل همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی ایجاد شده تا پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه‌ی سواد رسانه‌ای باشد.

وی یادآور شد: آشنایی مردم با آسیب رسانه های نوین، آموزش راهکارهای مصونیت از آسیب های فضای مجازی و تبیین نحوه‌ی استفاده از فرصت های فضای مجازی از جمله کارآفرینی، ثروت آفرینی و آموزش مهارتهای زندگی مهمترین اهداف تشکیل کمیته رسانه‌های مجازی این جشنواره است.

خسروانیان ادامه داد: این کمیته در نظر دارد با تعامل و ارتباط سازنده با سایر مدیران رسانه های اجتماعی داخلی و خارجی زمینه توزیع محتوای تولید شده در دبیرخانه‌ی این جشنواره و تقویت بیش از پیش سواد رسانه ای عموم مردم را فراهم کند.

مسئول کمیته رسانه‌های اجتماعی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی گفت: موضوع یادگیری و آموزش سواد رسانه‌ای باید به عنوان یک مسئولیت اجتماعی عمومی تلقی شود تا هم مردم، هم نخبگان و هم دولتمردان به صورت خودجوش در این زمینه گام بردارند.

خسروانیان یادآور شد: علاقه مندان به موضوع آموزش و یادگیری سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی و مشارکت در نهضت سواد آموزی رسانه‌ای میتوانند از طریق کانال MLiteracy در تلگرام به این نهضت سواد آموزی بپیوندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار