مرکز هنرهای نمایشی و معاونت هنری وزارت ارشاد، آنطور که باید به تئاتر توجه نمی کنند و این بی توجهی معضل بزرگ این روزهای تئاتر است.

علیرضا مهران بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نظارت‌ در حوزه نمایش بیان کرد: واقعیت این است وقتی مدیریت درست نباشد، ناخودآگاه نظارت‌ها هم کم می‌شود. متاسفانه مرکز هنرهای نمایشی و معاونت هنری وزارت ارشاد آنطور که باید به تئاتر توجه نمی‌کنند. وقتی به این حوزه توجه نمی‌شود، به طور حتم آدم‌هایی وارد این حوزه می شوند که نباید.

وی افزود: به نظر من مدیران تئاتری ترجیح می‌دهند، از دور به تئاتر بنگرند و در سال تنها یک کار فاخر تولید می‌کنند و خودشان را هم پشت این اثر پنهان می‌کنند و بی توجهی به تئاتر بزرگترین معضل در این حوزه است.
 
وی ادامه داد: متاسفانه در این چند سال اخیر خیلی از دلایلی که باعث شده نظارت‌ها کمتر شود، ساخت و تاسیس بی اندازه سالن‌های خصوصی است. آن هم با مدیریت افراد نا وارد در تئاتر که فقط به فکر جذب تماشاگر به هر بهانه‌ای هستند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمند تئاتر وظیفه‌اش این است که کالای فرهنگی ارائه دهد و مدیران هم به عنوان مسئول فرهنگی باید نظارت داشته باشند. شاید این مشکلات به خاطر آن است که به تئاتر به عنوان کالای فرهنگی نگاه نمی‌شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار