در سری اول نمایش شخصیت «کاپیتان» را بازی می کردم و به شدت آن شخصیت را دوست داشتم.

محمد نادری بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی در مجموعه «دورهمی» گفت: «دورهمی» یکی از متفاوت‌ترین صحنه‌های اجراست. به نوعی که اجرای تئاتر و تلویزیون با هم تلفیق شدند و این بر جذابیتش می‌افزاید. اجرای تئاتر دشواری‌های خاص خودش را دارد. به نحوی که جای هیچ خنده و فراموشی دیالوگ‌ها را ندارد اما در اینجا مدیری دستمان را باز گذاشته و همان خنده‌های زمان اجرا، جزئی از بازی ماست.

وی در مورد نقش‌های خود در این برنامه بیان کرد: در سری اول نمایش نقش «کاپیتان؛ روح سرگردان» را بازی می کردم که به شدت آن شخصیت را دوست داشتم اما با تغییراتی که صورت گرفت، نقش «جان» را بازی می کنم که آن هم جذابیت های خودش را دارد.

وی در خصوص خندیدن گروه نمایشی در زمان اجرا تصریح کرد: بازی گروه نمایشی به قدری طنازانه است که گاهی نخندیدن را برایمان سخت می‌کند اما همه این‌ها جذابیت‌های خودش را دارد و لحظات نابی را برای مخاطبان به همراه دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: «دورهمی» برنامه‌ای تازه و بکر در تلویزیون است که تا به امروز توانسته مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و من امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار