حاجی‌دلیگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تشکیل فراکسیون مجزای اصولگرایی، دور از ذهن نیست

یک عضو فراکسیون ولایت می‌گوید؛ شاهد نوعی بی‌خیالی و بی‌حالی در جریان حرکت فراکسیون ولایت در مجلس هستیم.

تشکیل فراکسیون مجزای اصولگرایی دور از ذهن نیستحسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عدم تصویب اساسنامه فراکسیون ولایت و عدم برگزاری جلسات این فراکسیون توضیحاتی ارائه داد.

وی با بیان اینکه برخی دلشان برای رسالت فراکسیون ولایت نمی‌سوزد، تاکید کرد: تعدادی از نمایندگان تنها مشغول به فعالیت خود هستند به طوری که ما شاهد نوعی بی خیالی از جانب افرادی هستیم که این فراکسیون را به عنوان نردبان خود می خواستند.

این نماینده مجلس در ادامه با انتقاد از روند حرکت فراکسیون مذکور در مجلس تصریح کرد: بنده هشدار می دهم اگر چنین رویکردی ادامه داشته باشد و اگر آقای لاریجانی این حرکت را اصلاح نکند و تصمیمی نگیرد که خرده سلایق فراکسیون ولایت ساماندهی شود، قطعا باید پاسخگوی صدمه به جریان فکری اصولگرایی باشد، چراکه ممکن است این روند باعث انشقاق دربین اعضای فراکسیون ولایت شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به مذاکرات برخی از نمایندگان با لاریجانی درباره تشکیل جلسات فراکسیون ولایت در مجلس بیان داشت: بارها و بارها برای تشکیل جلسات و حرکت منسجم فراکسیون ولایت مطالبی به  لاریجانی گفته شده است اما وی به این موضوعات بی محلی می‌کند.

عضو فراکسیون ولایت مجلس تصریح کرد: در حال حاضر احساس ما این است که برخی از جمله رهروانی‌های مجلس نهم، فراکسیون ولایت را رها کرده‌اند، که اگر این روند ادامه پیدا کند ما دست به اقدامی جدیدی خواهیم زد.

وی در ادامه گفت: اگر برخی از اقدامات درباره فراکسیون ولایت عملیاتی نشود ما در مقام تصمیم گیری قرار می گیریم.

حاجی دلیگانی درباره اینکه آیا روند کند حرکت فراکسیون ولایت می تواند ایجاد یک فراکسیون صرفا اصولگرایی را در مجلس تقویت کند یا خیر؟ بیان داشت: بله، ممکن است اصولگرایان در آینده به فکر تشکیل یک فراکسیون اصولگرایی بر اساس روند موجود باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار