رقابت های قهرمانی موی تای نوجوانان و جوانان کشور جام مدافعان حرم با کسب جایگاه دوم نوجوانان آذربایجان غربی در سنندج پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رقابت های قهرمانی موی تای نوجوانان و جوانان کشور با حضور استان های سراسر ایران در روز یکم مردادماه به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد.

موی تای کاران سراسر کشور در قالب 22 تیم از 21 استان به مدت یک روز در مجموعه ورزشی آزادی سنندج به مبارزه پرداختند.

رده سنی نوجوانان در 10 وزن و ورزشکاران شرکت کننده در بخش جوانان در 12 وزن دیدارهای خود را در سنندج تحت عنوان جام مدافعان حرم برگزار کردند.

در پایان در رده سنی نوجوانان، آذباریجان غربی در جایگاه اول قرار گرفت، کردستان بر سکوی دوم ایستاد و لرستان عنوان سوم را کسب کرد.

در بخش جوانان، استان البرز مقام نخست را بدست آورد، کردستان در جایگاه دوم قرار گرفت و لرستان نیز به مقام سوم دست یافت.

شباب فتحی، میثم سلیمی، پارسا ناظری و باسط احمدی طلائی های تیم کردستان در بخش نوجوانان بودند، نیما عظیمی و سینا زمانی به مدال نقره دست یافتند و سروش زینت گری، شعیب امیری، آرین یاراحمدی، ابوالفضل امیری و سید بهنام رضوی مدال برنز را بر گردن آویختند.

در بخش جوانان مبین احمدزاده و وریا رجب سرا دو مدال طلا برای استان کردستان به ارمغان آوردند، رامیار وکیلی، مهرداد رحیمی و مهران عبادی نشان نقره را از آن خود کردند و کیانوش اکبری، پدرام مرادی، آرمین عبداللهی، رضا ماهی دری، دانیال ابراهیمی، سیروس زارعی، سارو امینی، محمدرضا شیخ احمدی، محمد غلامی، نوید قمری و دانیال جوشنده مدال برنز را بدست آوردند.

در این مسابقات نفرات برتر اوزان مختلف رده سنی جوانان جهت حضور در رقابت های جهانی تایلند که اواخر مردادماه امسال برگزار می شود به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.