مدیرکل مدارس غیردولتی از آغاز فرآیند شناسنامه‌دار شدن کلاس‌های زبان و مراکز علمی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مجتبی زینی وند مدیرکل مدارس غیردولتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از تدوین الگوی شهریه آموزشگاه‌های علمی آزاد خبر داد و گفت: این طرح در حال بررسی کارشناسی است و در آینده ای نزدیک به مرحله اجرا در می آید.

وی با اعلام اینکه برخی مراکز آموزش زبان و آموزشگاه های علمی بدون مجوز از هر نهاد رسمی در حال فعالیت هستند، افزود: برای ساماندهی این کلاس‌ها شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد عمل شده تا فرآیند نظارت بر روند فعالیت‌های این مراکز تعیین شود.

زینی وند از آغاز فرآیند تدوین شناسنامه‌ای برای کلیه مراکز آموزش زبان و مراکز علمی در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: براین اساس کد شناسایی در تابلوهای این مراکز درج شده و اولیا می توانند از طریق کد مذکور نسبت به مجوز دار بودن مرکز اطلاع پیدا کنند. 

مدیرکل مدارس غیردولتی با بیان اینکه اجرای این طرح گسترده، مشکل بوده و عملیاتی شدن آن نیاز به زمان دارد، ادامه داد: با شناسنامه‌دار شدن مراکز آموزش زبان و آموزشگاه آزاد علمی، تقریبا مراکز غیرمجاز خود به خود شناسایی شده و برخورد با آن ها سریع تر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان سال 95 فرآیند شناسنامه دار شدن مراکز زبان و آموزشگاه های علمی به نتیجه برسد، عنوان کرد: اولیای دانش آموزان از ثبت نام فرزندان خود در مراکز غیرمجاز پرهیز کنند. 

مدیرکل مدارس غیردولتی با اشاره به اینکه برخورد قاطعی با مراکز زبان بدون مجوز انجام می شود،عنوان کرد: جلساتی با نیروی انتظامی و اماکن برگزار شده تا به محض شناسایی این مراکز فرآیند اداری توقف فعالیت هر چه زودتر انجام شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.