یزد؛

برگزاری مسابقات ورزشی با حضور 120 نیروی کمیته امداد در یزد

مسابقات ورزشی ویژه کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد باحضور 120 نفر، در مجموعه ورزشی پیام مخابرات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از فعالیت های ورزشی بعنوان موثرترین عامل در افزایش انگیزه و نشاط در محیط کار یاد کرد و گفت: به این منظور، یک دوره مسابقه ورزشی با حضور 120 نفر از امدادگران سراسر استان در فضایی صمیمی برگزار شد.

 رضا زارع زاده افزود: شرکت کنندگان در رشته های فوتسال، والیبال، طناب کشی، تنیس روی میز، شطرنج و دارت با هم به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات، در رشته فوتسال تیم اداره کل، در رشته والیبال تیم های یزد، ابرکوه و اداره کل و در رشته طناب کشی نیز تیم های تفت، اداره کل و مهریز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: سید رضا مروستی زاده ، جواد جعفری و حمید کلانتری
از اداره کل در رشته تنیس روی میز و در رشته شطرنج محمدرضا مبینیان و رامین شیروانی از اداره کل و محمد رضا بابایی از تفت رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

زارع زاده عنوان کرد: در رشته ورزشی دارت نیز سید رضا هاشمی پور و سید رضا مروستی زاده از اداره کل به عنوان نفرات اول و دوم و رامین شیروانی از اداره کل و مرتضی دهقان از تفت بصورت مشترک سوم شدند.

وی افزود: تیم ها و نفرات برتر رشته های مختلف جهت حضور در مسابقات کشوری معرفی شدند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار