اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کاندیداهای 96 با تکیه بر داشته‌های فردی در دام جریان‌های منفعت‌طلب می‌افتند

عضو حزب موتلفه گفت:کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 96 با تکیه بر داشته‌های فردی در دام جریان‌های منفعت‌طلب می‌افتند.

محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جلوگیری از ورود افراد شناخته نشده در انتخابات ریاست جمهوری 96 به علت کمبود احزاب قوی گفت: باید میان انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری تفاوت عمده‌ای قائل شد.

عضو حزب موتلفه ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری فردی که خود را به عنوان کاندیدا در معرض رقابت قرار می‌دهد، باید از رجال سیاسی_مذهبی باشد و طبیعتا نمی‌تواند ناشناخته باشد.

وی افزود: کاندیداهای هر انتخاباتی باید بر این مسئله واقف باشند که تکیه‌ صرف بر داشته‌های فردی ممکن است آنان را در دام جریان‌های غیراصیل و منفعت‌طلب بیاندازد.

اسلامی با تاکید بر اینکه وقتی نامزدهای انتخاباتی از طرف حزب در معرض رای مردم قرار می‌گیرند، طبعا از کارشناسان تخصصی در حوزه‌های مختلف بهره می‌گیرند، گفت: توجه کاندیداها به احزاب منجر می‌شود که آنان از یک پشتوانه کارشناسی و همچنین برنامه‌هایی مدون برای اداره کشور برخوردار شوند.

عضو حزب موتلفه تصریح کرد: یکی از مطالبات ما از نامزدها در انتخابات آتی این است که کاملا مشخص شود جمع همکاران آنان چه کسانی هستند. این موضوع تا حدودی در انتخابات سال 92 مورد توجه قرار گرفت اما مشکل کار در این بود که به خوبی نهادینه نشده بود.

اسلامی با بیان اینکه یکی از وظایف احزاب ارائه برنامه برای اداره کشور است، خاطر نشان کرد: اگر احزاب به این مسئله توجه کنند، قطعا به صورت قوی‌تر وارد عرصه انتخابات می‌شوند و در کنار آن باید برنامه‌ مشخصی برای ورود بهتر به انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار