شاخص کل درآغاز معاملات به 75 هزار واحد رسید

در معاملات بازار سرمایه در روز 3 مرداد ماه سال جاری، تعداد 75هزار و 80 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 39 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در معاملات بازار سرمایه در روز 3 مرداد ماه سال جاری، تعداد 75هزار و 46 سهم اوراق بهادار به ارزش 386 میلیارد ریال در بیش از 11 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 24.90 واحد رشد به عدد 13 هزار و925 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فولاد، وساپا، کگلف واتی، فولاژ، خزامیا، خگستر با روند مثبت، کار خود را به اآغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 30 واحد رشد به عدد 793 هزار و 90 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 49 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 13 میلیون سهم طی2  هزار نوبت معاملاتی بود.


شاخص در جریان معاملات رشد خود را حفظ کرد


به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در معاملات بازار سرمایه در روز 3 مرداد ماه سال جاری، تعداد 75هزار و 80 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 39 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

گفتنی است شاخص کل هم وزن با 26.49 واحد رشد به عدد 13 هزار و927 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فولاد، کگل، همراه، وساپا، ولساپا با روند مثبت، و نماد فارس و وغدیر با نماد منفی کار خود را به جریان انداختند.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 1.80 واحد کاهش به عدد 791 هزار و 80 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 704 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 90 میلیون سهم طی13  هزار نوبت معاملاتی بود.


حافظ در گروه شاخص ها مثبت ماند

به گزارش،خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در معاملات بازار سرمایه در روز 3 مرداد ماه سال جاری، تعداد 75هزار و 183 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 39 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 33.31 واحد رشد به عدد 13 هزار و934 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فولاد، فملی، شبندر، کگل، همراه با روند مثبت،  ونماد فارس و وغدیر با نماد منفی کار خود را به اتمام رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 70 واحد کاهش به عدد 792 هزار و 90 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 125 میلیون سهم طی19  هزار نوبت معاملاتی بود.


این هفته وضعیت بازار مثبت است

مهدی تهامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز گفت: فولاد مبارکه، پالایشگاه ملی مس، پالایشگاه نفت بندرعباس، سنگ آهن گل گهر بیشترین تاثیر مثبت را بربازار داشتند این درحالیست که هولدینگ خلیج فارس بیشترین تاثیر منفی را برروی شاخص بازار داشتند.


وی در ادامه از پیش بینی بازار بورس درطی هفته جاری گفت: باتوجه به اینکه فصل مجامع به اتمام رسیده است، این هفته نماد خودرویی، بازگشایی می شود و می توان بازار مثبتی را دراین هفته پیش بینی کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار