135 دانش آموز دختر پایه ششم تا دهم از مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان به حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احمدرضا کرمی؛ سرپرست این گروه در حاشیه این تشرف با بیان اینکه در مرحله بعدی جمعی از دانش آموزان پسر مناطق محروم استان سیستان و بلوجستان به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، گفت: این تشرف به همت دفتر آیت الله سیستانی و با کمک خیران و همچنین مساعدت آستان قدس رضوی انجام شده است.

وی فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی و بررسی‌های درمانی و بهداشتی را از دیگر برنامه‌های این تشرف برای دانش آموزان مطرح کرد و گفت: این تشرف دومین تشرف گروهی دانش آموزان مناطق محروم کشور به حرم مطهر رضوی بوده که توسط دفتر آیت الله سیستانی برنامه ریزی شده است، در مرحله اول 100 دانش آموز به همراه 20 مربی از مناطق محروم استان هرمزگان به بارگاه امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

کرمی با اشاره به تاثیرات مثبت زیارت، تصریح کرد: برقراری ارتباط عاطفی بین نوجوانان و ائمه معصومین(ع)، آنان را از لغزش‏ها و آسیب‏ها حفظ می‏کند. ضمن اینکه با بهره‏گیری از آموزه‏های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می‏توانند مسیر صحیح زندگی را انتخاب کنند.

گفتنی است؛ دانش آموزان محروم استان سیستان و بلوچستان پس از استفاده از برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده در این تشرف، میهمان سفره با برکت امام رضا علیه السلام شدند.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: تشرف ، دانش آموز ، حرم رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.