معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: خدمات دولت در توسعه ی زیربناهای روستایی با کشورهای پیشرفته قابل قیاس است.

خدمات دولت درتوسعه ی زیربناهای روستایی با کشورهای پیشرفته قابل قیاس استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدمقدوری در جلسه توجیهی مدیریت بحران که برای فرمانداران شهرستان های استان برگزار شد؛ گفت: دولت یازدهم با وجود تنگناهای مالی در توسعه ی شبکه های توزیع آب, برق و گاز روستاها از موفق ترین دولت های جمهوری اسلامی بوده و لازم است اطلاع رسانی با کمیت و کیفیت بیشتری در این زمینه انجام شود .

وی افزود: کسانی که ادعا می کنند دولت دستاوردهای عمرانی چندانی نداشته است , آگاهانه و یا نا آگاهانه با جریانات ضد انقلاب اسلامی همسویی دارند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد : توسعه ی خدمات زیربنایی روستاها از مهمترین دغدغه های مسئولان استان است؛ زیرا توسعه ی این مناطق، موجب مهاجرت معکوس به روستاها و کاهش مشکلات حاشیه نشینی در شهرها می شود.

مقدوری با ارائه ی راهکارهای قانونی برای موارد دارای تناقض در ساخت و سازهای روستایی و اشاره به کافی نبودن نظارت بر این موضوع که موجب افزایش آسیب پذیری ساختمان ها در حوادث غیرمترقبه می شود؛ از فرمانداران خواست که در اجرای آرای کمیسیون های مواد 99 ( مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی درمحدوده روستاها ) و 100 ( مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی در محدوده شهر ها ) اهتمام بیشتری داشته باشند و تدابیر مدیریتی اعمال کنند.

مقدوری افزود : گرچه دولت یازدهم درشکل گیری این تخلفات نقشی نداشته ولی برای رعایت حال شهروندان باید ضمن اعمال قانون, تسهیلاتی را نیز در نظرگرفت.

فعال شدن شوراهای حفاظت از منابع آب شهرستان ها به ریاست فرمانداران و شناسایی و آماده نگهداشتن امکانات موجود شهرستان برای حوادث غیرمترقبه از دیگر توصیه های مقدوری به فرمانداران در این جلسه بود.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: خدمات ، دولت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.