جلسه دموی نرم افزار آموزش مجازی توسط دو شرکت به نام در این زمینه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در راستای راه اندازی آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و با هماهنگی­ های به عمل آمده توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، جلسه دموی نرم­افزار آموزش مجازی توسط مهندسان دو شرکت مدعو و پیشکسوت در امر آموزش مجازی در سطح کشور و با حضور جمعی از اعضای هئیت علمی دانشگاه و صاحبنظران علمی و فنی به همراه کارگروه آموزش مجازی دانشگاه، روز چهارشنبه سی ام تیرماه در سالن EDC دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا آرام فیضی مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه در خصوص ضرورت راه اندازی آموزش مجازی و تاثیر آن در پیشرفت و ارتقاء دانشگاه، از مدعوین و اعضای هئیت علمی دانشگاه درخواست نمود در زمینه انتخاب بهترین و مناسب ترین نرم افزار آموزش مجازی مسئولان دانشگاه را یاری دهند و نظرات و پیشنهادات خود را در قالب فرمهای نظر سنجی بیان نمایند.

سپس میرشانی نماینده شرکت ردسا به معرفی نرم افزار آموزش مجازی شرکت خویش پرداخته و ضمن بیان سوابق همکاری و ارائه نرم افزار آموزش مجازی برای سازمان ها و دانشگاههای تیپ یک علوم پزشکی، به مزایای و امکانات نرم افزار تولیدی شرکت ردسا و نحوه راه اندازی و پشیبانی فنی و علمی و تولید محتوای الکترونیکی برای دروس و غیره پرداخت.

در ادامه جلسه نماینده شرکت وستا مهندس رضا طالبی به معرفی نرم افزار تولید شده توسط شرکت مذکور پرداخت و به امکاناتی که این نرم افزار در آموزش مجازی، برای اساتید و دانشجویان فراهم می کنداز جمله: پنل مدیریت کلاس مجازی، امکان صحبت و سوال و جواب بر خط (آنلاین) یا چت کردن بین استاد و دانشجو، به صورت تایپی و ویدئویی، استفاده از میکروفون و وب کم، امان ضبط کلاس برحط برگزار شده استاد و امکان بازبینی مجدد آن توسط دانشجو، امکان حضور و غیاب توسط استاد، امکان برگزاری آزمون، امکان ارائه مطالب درسی به صورت متنی، صوتی، تصویری و غیره، قابلیت بارگذاری تکالیف و تحویل تا زمان مشخص و امکان ارزشیابی و دریافت گزارش عملکرد برای اساتید و دانشجویان .... پرداخت.

در ادامه اساتید و گروه فنی حاضر در جلسه سوالات خود را در زمینه آموزش مجازی بیان نموده و نمایندگان شرکتها جوابهای لازم را ارائه کردند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نرم افزار ، مجازی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.