رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از کیفیت پایین پروژه ها شهری انتقاد کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا امینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: انبوه سازان و شهروندانی که قصد ساخت و ساز دارند، مراحل طولانی را طی می کنند تا پروانه ساختمانی را دریافت نمایند.
وی با اشاره به اینکه عدم اطلاع سازندگان از قوانین شهرداری نیز باعث طولانی شدن این روند می شود، افزود: البته شهرداریها قوانین دست و پاگیری دارند و همین موضوع نیز باعث طولانی شدن این فرآیند شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: لازم است جلسه ای تشکیل شود تا فرآیند صدور پروانه ساختمانی کوتاه و وقت ارباب رجوع کمتر تلف شود.
امینی با انتقاد از نحوه پاسخگویی و مدیریت زمان ارباب رجوع در شهرداری های مناطق شهرداری خاطرنشان کرد: لازم است برای حفظ کرامت انسانی کارمندان شهرداری به این مهم بیشتر رسیدگی شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ضرورت نظارت بر نحوه درآمدهای شهرداری اظهارکرد: علی رغم توصیه موکد مبنی بر اینکه محاسبات مالی بر اساس منطق انجام شود اما باز شاهد استفاده از اعداد غیرمصوب در محاسبات هستیم که لازم است نظارت بهتری در این زمینه صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بر کیفیت پروژه های شهر تاکید کرد و ادامه داد: کیفیت پروژه های شهری پایین است و جا دارد اقدام شایسته ای در این خصوص صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران خدوم و سالم باید مراقب باشند که با اقدامات دور از شأن برخی عوامل فرصت طلب، زحمت خود و سایرهمکارانشان مخدوش نشود.
امینی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مطالعات کارشناسی و آسیب شناسی در خصوص علت عدم استفاده از پارکینگ های بزرگ شهری گفت: از پارکینگ هایی مثل قائم مقام ، خواجه نظام الملک، لاهور و میدان امام علی(ع) استفاده نمی شود از این رو رویکرد شهرداری در این خصوص باید تغییر کند.
وی بیان کرد: باید به جای پارکینگ های بزرگ از پارکینگ های کوچک و در دسترس استفاده کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به نامگذاری معابر شهر اشاره کرد و گفت: لازم است یکی از خیابان های اصلی شهر و یا فرهنگسرا و یا یکی از میادین و اماکن عمومی به نام شهید علی اکبر اژه ای تنها شهید شهر اصفهان در کاروان شهدای 7 تیر نامگذاری شود .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.