بازدیدمعاون وزیر ورزش و جوانان از قایقرانان ریو

معاون امور ورزش بانوان از تمرینات تیم های ملی در اسکله قایقرانی مجموعه ورزشی آزادی بازدید کرد و از آخرین وضعیت شهلا بهروزی در رشته پاراکانو و مهسا جاور در روئینگ نیز آگاهی یافت.

شهریان: بانوان ایرانی از فرصت های ورزشی استفاده کرده اندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رباب شهریان پیش از ظهر امروز با حضور در اسکله قایقرانی واقع در مجموعه ورزشی آزادی از نزدیک تمرینات تیم های ملی کاناپولوی بزرگسالان همچنین رده های سنی پایه کانو و کایاک بانوان را نظاره گر شد و دقایقی با مربیان و ملی پوشان به گفتگو پرداخت.

در این بازدید که غلامرضا امینی رییس فدراسیون قایقرانی و فرحناز امیرشقاقی نایب رییس بانوان این فدراسیون هم حضور داشتند ،گزارش کاملی پیرامون آخرین وضعیت تیم های ملی بانوان ایران ارائه شد و همچنین روند آماده سازی مهسا جاور همچنین شهلابهروزی المپیکی و پارالمپیکی قایقرانی ایران هم تشریح شد.

رباب شهریان در این بازدید از روند پیشرفت قایقرانی در ایران ابراز رضایت کرد و با بیان اینکه فدراسیون قایقرانی با یک تیم متخصص و فنی اداره می شود ،تصریح کرد: حضور افراد متخصص این رشته در فدراسیون باعث شده در ابعاد مختلف شاهد پیشرفتهایی باشیم به ویژه اینکه این فدراسیون در راستای جشنواره استعداد یابی با هدف پشتوانه سازی برای نخبگان این رشته هم برنامه های خوبی را به مرحله اجرا در آورده است.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین استعدادیابی و جشنواره هایی که برای شناسایی استعدادهای ورزشی برگزار می شود را نیز از شاخص های وزارت ورزش و جوانان برای ارزیابی فدراسیونها عنوان کرد و با ابراز امیدواری از نتیجه برنامه ریزی های آینده نگرانه فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: توجه به رده های سنی پایه موجبات ایجاد نسلی جدید از نخبگان را پدید می آورد و باعث خواهد شد قهرمان پروری همچنان ادامه یابد.

رباب شهریان همچنین با اشاره به تمرینات خوب تیم ملی کاناپولو بانوان که برای مسابقات جهانی آماده می شوند و همچنین تیم های بانوان کایاک و کانو که قرار است در المپیک نوجوانان حاضر شوند ،تاکید کرد: بانوان ایرانی در طی این سال ها ثابت کرده اند که از فرصت ها بهترین استفاده را برای ارائه توانمندی های خود می برند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار