سایت یک شبکه تلویزیونی انگلیسی نوشت: پلیس آلمان در حال بررسی احتمال ارتباط بازی «غذای مجانی» که دیروز در فیس بوک راه افتاده بود و مردم را به دریافت غذای مجانی از رستوران مک دونالد دعوت می کرد، با حادثه مونیخ بررسی می کند.

احتمال ارتباط بازی 'غذای مجانی' با حمله مونیخ
 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی 'آی تی وی'، این «بازی» کمتر از دو ساعت قبل از تیراندازی در نزدیکی یکی از رستوران های مک دونالد در مونیخ، در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شده بود.
 
«هوبرتس آندرای» رئیس پلیس مونیخ آلمان در پاسخ به خبرنگاران در یک کنفرانس خبری تایید کرد که پلیس به دنبال بررسی این موضوع است که آیا این «بازی» که در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت آلمان منتشر شده است، تلاشی برای جلب مردم به صحنه حادثه قبل از آغاز حملات بوده یا نه.
 
وی گفت: این یکی از بخشی های تحقیقات جامعی است که در حال انجام است.
 
پلیس آلمان روز شنبه نیز در رستوران مک دونالد که حمله دیروز در نزدیکی آن روی داد، حضور دارد و درباره جوانب مختلف حادثه روز جمعه تحقیق می کند.
 
بر اساس گزارش منابع آلمانی در جریان تیراندازی روز جمعه در شهر مونیخ آلمان 9 نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند. برخی منابع تعداد کشته ها را 10 نفر اعلام کرده اند.
 
پلیس آلمان، عامل این تیراندازی را یک جوان 18 ساله آلمانی - ایرانی معرفی کرده که بعدا جنازه اش در نزدیکی محله حادثه پیدا شده است.
 
پلیس همچنین تاکید کرده که فعلا نمی تواند انگیزه تیراندازی در مجتمع تجاری 'المپیا'ی مونیخ را مشخص کند و افزوده است هنوز زود است تا این حمله را تروریستی بخوانیم.
 
منبع: ایرنا
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.